Sorry!

Tyvärr får er nyfikenhet hänga i ett litet tag till ;) Kan dröja lite innan jag avslöjar vad det förra inlägget handlade om. :)



Ojoj..flera dagar sedan jag skrev något vettigt :/ Och jag med mitt guldfisksminne....det blir inte lätt att minnas vad vi gjort ;)

I onsdags var iaf jag och Vilmer hemma hos Lisa och Axel på Björkö. Tog en härlig promenad i solen, gjorde lite god lunch, pojkarna lekte så bra ihop och vid deras eftermiddagsvila blev det fika för mig och Lisa i Solen. Härligt!



I torsdags var jag och Vilmer ute på en 2 timmars promenad. Vilmer sov och jag hade på bra musik i hörlurarna och trampade på ett rejält tempo. UNderbart att vara ute så mycket i solen :)
Annars var det lugnt resten av dagen. Vi var bara hemma och mös.

Igår var den stora dagen kommen. Vilmer skulle sova över hos sin mormor och morfar :) Och jag och Robban skulle på födelsedagsfest hemma hos Bolke, vår arbetskamrat.
Men det får bli ett eget inlägg för det kommer bli så långt.


Och till sist, men inte minst! Ett stort grattis på födelsedagen till min kära syster Camilla som fyller år idag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag slår till med en gissning om att någon är med barn i din närhet =). Så får vi se sen när du avslöjar om jag var på rätt spår eller ej =)!



Kram

2010-03-07 @ 08:46:47
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0