Sådärja

Lite mer är avklarat idag!

Min kusin Jennifer var här ett par timmar idag. Vi fikade, pratade och hade trevligt!
Men det är inte det lättaste att ha en liten busunge som ska pilla på ALLT när man har sällkap hemma ;)
Efter hon hade åkt hem och Robban kommit hem drog jag in till stan och lämnade över Kent-biljetterna, hämtade ut mina sååå snygga knickers på Mandel.

Både jag och Maria (syrran) har jagat dom i evigheter, och äntligen kom dom in igen.
Efter det fick jag hämtat min snowboard hos mamma och Kai och lämnat den och Vilmers pulka hemma hos Camilla och Niklas, eftersom dom grejerna ska få åka med i deras takbox.

Och efter ha lagt Vilmer håller jag nu på at laga maten som skall med till fjällen. Vill inget heller än att gå och lägga mig men det är bara att bia ihop. Zzzzz!
Man är inte så tuff när man får gå upp 6:30 på morgonen med en illpigg bebis kan jag säga.
 Måtte han sova lite längre imorgon.


Imorgon bitti är det äntligen dags för läkarbesöket på bvc. Inte för att jag tror att vi får en remiss till barnmedicin redan till fredag men vi får ändå hålla tummarna att vi får en tid till veckan vi är hemma igen.
Ska även bli lite intressant att se om Vilmer har gått upp i vikt sen sist. Nu har han ju inte vart sjuk/förkyld på ett tag och ätit hyfsat bra så det ser ju lovande ut iaf. Hostan sitter ju dock kvar men är inte lika illa som när han är sjuk.
 
Annars är schemat fullständigt imorgon också. Lite trisst men det är inte mycket att göra.
Det ska tvättas, börja packas, jag och Vilmer ska träffa Cicci på eftermiddagen samt att pizzabullar ska bakas någon gång under dagen. Robban ska jobba övertid så jag misstänker att det är jag som får göra det mesta utav dom här sakerna. Jaja...vad gör man inte för att få inte lite extrapengar.

Hoppas ni får god natt och en trevlig morgondag!



Kommentarer
Postat av: real old tom

Grymt snygga brallor, undra vem som mer har sådana?



Herregud vad tuff Vilmer ser ut i sina solglasögon.

2010-03-11 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0