Dagens

Dagens Godmorgon, det är dags att gå upp: En glad Vilmer i vår säng som jollrar vid 8-snåret
Dagens humör: Hyfsat bra med trött
Dagens natt: Lugn och skön
Dagens väder: Vackert nästan vårväder. Knappt 0-gradigt, strålande solsken, vindstilla

Dagens frukost: Jag: Vaniljyoghurt, Bran Flakes och en kopp te. Vilmer: Gröt med mjölk, lite naturell yoghurt och vatten
Dagens lunch: Jag: Ärtsoppa och pannkakor (jag vet att det inte är torsdag) Vilmer: Kyckling, ris och grönsaker på burk
Dagens middag: Jag och Robban: Pyttipanna, stekt ägg och rödbetor Vilmer: Pasta Bolognese på burk
Dagens godis: 1 Ballerina Kladdkaka doppad i mjölk! MUMS!
Dagens frisyr: Lite flottigt, lite trött, lite trisst helt enkelt
Dagens bästa: Vilmer som var så glad och duktig under babysimmet trots utebliven e.m. vila
Dagens sämsta: Middagen. Bläää!
Dagens Malin: Rätt så trött, har lite ont i ryggen men längtar efter att få träna
Dagens Vilmer: På superbra humör men dock lite trött under dagen
Dagens Robert: övertidsarbetande pappa som kommer hem sent och är så trött så trött att han somnade när han skulle somna Vilmer. Han får sova vidare.
Dagens klädsel: Bggyjeans från Only, gråvit randig topp/tunika från Object, grå långärmad tröja med stor krage från Burton
Dagens vill ha: Mina snowboardboots som ska komma med posten, och våra beställda kläder från H&M
Dagens utflykt: En mindre spännande promenad till babysimmet vid Klippan. Varning för mycket vatten, mycket is och mycket halka!! 
Dagens låt: Chris Brown - Crawl
Dagens saknad: Broddar
Dagens dummaste: Som vanligt, Vilmers hosta
Dagens sjuka: Vilmers nye lille kusin som har lunginflammation och ligger på sjukhus men är äntligen på bättringsvägen!
Dagens drog: Musik i hörlurarna... blir så peppad av grym musik, vill bara träna.
Dagens köp: Inget
Dagens morgondag: Jag och Vilmer styr kosan mot Björkö och Lisa och Axel. Hoppas på solsken imorgon med så vi får fint promenadväder!
Guys & Dolls på kvällen med syster Maria. Gratis är gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0