Babyshower

Japp, det var det vi var på jag och Robban i fredags. Hemlig var den, sådet var därför jag inte kunde avslöja vart vi skulle. Har smugit och ljugit för många vad vi skulle hitta på.
Det var egentligen firmasegling som låg på schemat sen långt tillbaka i fredags. Men efter vi fick en inbjudan till Ciccis och Andreas babyshower var vi ju bara tvungna att tacka ja det det =)
Och vi hade en supertrevlig kväll med god mat och härligt sällskap. Inte förrän långt efter 01 vandrade vi hemåt i natten.
Kan ju säga att Cicci och Andreas blev otroligt överraskade när dom kom hem till värdparet Michaela och Loui som skulle ha grillfest för sina vänner....trodde dom ja... och istället stod alla vi där. SUPRISE!!! :)




Härlig grillkväll i solen


Ser ni att mitt hår är ljusare nu?!  Åhh så härligt det är att vara sig själv igen!


Dom fina blivande föräldrarna



Och Vilmer, han hade det finfint hemma hos mormor och morfar....trots lite uppvaknanden under natten. Han var dock aldrig ledsen under hela tiden. Och det är ju iaf det som är viktigast! :)


Kommentarer
Postat av: real old tom

vad fin du var, härligt med ljust hår va?

2010-06-20 @ 21:59:58
Postat av: Jennie

Vilken ursnygg klänning du hade på dig!!! Trivs du bäst som blond =)?

2010-06-21 @ 07:03:00
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Vad roligt med överraskningsfest! vad fin du är! blond klär verkligen dig! Smal är du med!

Ja Mölle är en liten pärla! Jag gör ingen medveten reklam, berättar bara hur det var. Ja visst är det orättvist? Jag är ngt arg o bitter o ledsen emellanåt, men det hjälper ju inte ett skvatt.

Tack för dina söta kommentarer!!

kram!

2010-06-21 @ 19:22:49
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jennie

Å, va fint håret blev...äntligen är du blond igen! Härlig känsla, kan jag tänka mig. Du var fin i mörkt också! Kramar på dig

2010-06-21 @ 20:12:27
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0