Ahhh va skönt!

1 timme var jag ute, powerwalkade största biten men lyckades faktiskt pusha mig själv till att springa ett par km. Det är stort för att vara mig! Springa utomhus...och dessutom så långt ;)
Synd bara att jag glömde stegräknaren. Tog min vanliga runda längs vattnet förbi Hinsholmen, Långedrag och hemåt. Var så vackert över havet när solen var så lågt på himlen.
Längtar tills havet blir badvänligt!!! Blev inte så mycket utav det förra sommaren....var så rädd för mjölkstockning i amningssäckarna.


En bild från avdelningsfest på Styrsö 2008. Jag och Niclas gör några fina varianter av kanonkulan :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gött att du orkade springa:) Det är som du säger, man får inte hamna på latsidan, hihi! Men springa är överkurs för mig. Jag har börjat cykla lite med Lova också nu, det ger väl alltid nåt. Annars har jag fullständigt ballat ur med maten, tyvärr. Får ta nya tag, men just nu sitter det långt inne. Jag äter inte osunt vid mina måltider, men det blir lite mycket sött utöver iom alla fikor hit och dit, födelsedagar, fester och allt vad det är. Kram

2010-06-22 @ 21:14:42
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0