Då så

Fick beställt mig en ny cykel igår via TryggHansas ersättningsservice. Längtar tills jag får den!

En hybrid från Scott blev den. Har provcyklat den innan och den kändes underbar! Mycket skönare än min gamla. Men det var ju också en renodlad terrängcykel. Visst dom är ju lätt snyggast men urkassa att köra med på gatan. Detta kommer passa mycket bättre. Dessutom nu när man ska köra runt med Vilmer också :)

Här är den skönheten

Scott Sportster P5 Lady. Mums va fin den är!
Till den köpte jag det bästa låset som finns på marknaden. Ett Abus Granit x-plus. Det ska väl förhoppningsvis hålla tjyvarna borta. Åtminstonde om jag låser fast den i något stabilt. Får bara se till att komma ihåg att ta av sadeln varje gång jag lämnar den någonstans.
Sandeln försvann en natt på min gamla cykel härom sommaren. Inte något får man ha i fred.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Superläcker!!! Då är det bara barnsadeln som fattas, sen kan ni ut och åka!! Lova älskar att åka cykel:) Hon skrattar med hela ansiktet och sprallar med benen...vi har en gammal momorscykel som vi delar på, jag och Per. Jag hade en jättefin cykel när jag var student men den sålde jag när jag flyttade till Göteborg, jag hade ingen användning för den och den stod bara och tappade i värde.



Gött med nya låset, hoppas de jävlarna låter bli den framöver!



Kramar!!

2010-07-06 @ 21:47:24
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0