Varför har inte dygnet fler timmar?

Imorgon ska jag försöka mig på att komma med lite inlägg om dom senaste dagarna, samt lite bilder från mammamaffians utekväll i lördags.
Har inte blivit så mycket datortid det senaste av olika anledningar, bla en vaken bebis om kvällarna. Ja, det är tänder..vilket resulterar i att han är lite förkyld och kan inte sova ordentligt + at magen verkar bråka med honom....varför vet vi inte.

Kortfattat har det iaf sett ut såhär:

fredag kväll: slappande i mysbyxor fram TVn med massa gotta!
Lördag: Husvisningen som ine blev av, helkväll med alla goa mammor
Söndag: Bakisskakis på förmiddan, fika hos morfar med båda systrar med familjer.
Måndag: Babysim som inte blav pga av massa saker, hos Linda på No Fear Tattoo där jag fick lida pin i ett par timmar framåt kvällen.
Tisdag: en förmiddag med massa mys, en kort tur till jobbet....där alla för ovanlighetens skull frågade när jag kommer tillbaka, Daniel, Anna och Elliot på fika på eftermiddan.

Och såhär ser resten av veckan ut:

Onsdag förmiddag: Camilla och barnen kommer hit på fika samt en ventilationsnubbe som ska kolla upp all kondens vi har på rutorna (undrar om det inte är därför jag har sån huvudvärk och är torr i halsen?!...dålig ventilation)
Onsdag kväll: Jag och Camilla ska kolla Avatar i 3D för mamma och Kais biobiljetter som går ut imorgon! Gratis e gott!
Torsdag: 2 dosen av influensavaccinet till lillefis!
Fredag: Robban på bio och dricka öl med Nicke och Tobbe. Jag och Vilmer ska mysa!
Lördag morgon: KLIPPA OCH FÄRGA håret! ÄÄÄäääntligen! Ser inte klok ut nu!
Lördag kväll: Ut och äta middag på Manana och gå ut med tjejerna och fira Ebbas 27?! årsdag! Shit va gamla vi börjar bli nu!
Söndag: Mysa hemma hela dan me mysbyxor, godis, chips, cola och allt annat onyttigt man kan tänka sig. Möjligtvis att vi vågar oss ut på en promenad!


Undrar när man ska komma iväg och träna?! Varför har inte dygnet fler timmar??



En lurig Malin från i lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: real old tom

jisses vad fullt upp du har, skönt att få bort randen i håret antar jag, och det var värst vad du är ute och svänger dina lurviga på krogen nu för tiden. Jag orkar knappt ta ett glas vin så trött är jag hela tiden nu när jag jobbar.

Tips om du vill byta ut spindeln, avd junibacken på julias förskola har en söt liten katt istället. Tänkte att det passar dig.

hej hej

2010-01-27 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0