Lam

Sitter och har inte så mycket att göra just nu. Vilmer sover, Robban sover sittandes bredvid mig i soffan. JÄTTEbekvämt ser det ut att va!!
Jag skulle ju kunna gå in i tvättstugen och sätta på en ny maskin men fötterna har liksom vuxit fast i mattan.
Alla bloggar är lästa, facebook kollad, familjeliv kollat, bloggen snart skriven. Bara aftonbladet och Hemnet kvar sen får jag ta min slappa röv och byta maskin.

Ska sen göra mig iordning för en middag ute. Blev medbjuden av syrran till Vin&Pasta, dit hon och hennes vänner ska ikväll. Trevligt! Alltid kul att testa nya restauranger.

Ja just det ja! Jag skulle ju fixa biljetter till Avatar för mig och Robban tills på lördag. Mamma och Kai ska passa lilleman under tiden!
Tror jag måste gå in och köpa biljetterna nu med en gång annars lär jag glömma av det!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Å, "vin och pasta", det ligger ju nästan där vi bodde. De hade jättegod mat, minns jag!

2010-01-15 @ 00:00:06
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0