Kommentar till Olyckan

Tänk vilken fin syster man har ändå!  :) Eller ja...jag har ju såklart två fina systrar men ja..nu blir det krångligt..men ni fattar nog vad jag menar! ;)

"jag lovar dig att du är en jättebra mamma, livet med barn är fyllt av dåligt samvete och ångest. Hur man än gör så funderar man på om man kunde gjort annorlunda. Man vill skydda dom från allt ont. Mitt liv består just nu av ångest, tänk att jag skall lämna bort det bästa jag har till personalen på fsk. Jag litar på att dom är jätteduktiga och snälla, men tänk om hon slår sig, tänk om hon ramlar från något högt, tänk om någon är dum mot henne :( Dessa mammakänslor, men vill skydda dom, det är ju min uppgift i livet. Men ändå måste jag släppa lite, låta henne prova sig fram själv, upptäcka vad hon klarar o inte klarar, låta henne våga saker, inte hindra. Det är svårt. Det är inte lätt att vara mamma som sagt, man gör misstag, man lär sig av sina misstag. Du är en jättebra mamma, man gör det bästa man kan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0