Fredagsmys!

Med risk för att verka tråkigt ska detta bli ett riktigt kort inlägg!
Sitter och väntar spänt på att Rihanna ska dyka upp hos Skavlan:

Idag har jag och Elin varit badat på Frölunda Kulturhus med våra små busar! Möttes på vägen och det blev en lagom lång, svettig men behövlig promenix på snömoddiga gångbanor.
I bassängen trivdes våra små fiskar bra! Dom plaskade ikapp, tuggade på flytgrodor och hoppade från kanten ( läs föll;) )

Efteråt blev det lunch för både mammor och barn i kafeterian och en hastig kopp kaffe innan barnen blev griniga och trötta! En snabbis in på biblioteket för att hämta ut Vilmers bok från biblioteket. Den skulle vi väl egentligen hämtat ut för drygt 8 månader sen menmen.... Så kan det gå!

Sen blev det en ännu kortare tur in på torget där vi sa hejdå för dagen! Elin skull leta plånbok och ta en sväng till Hemköp. Jag skulle in på Only och införskaffa mig ett par nya svarta byxor. Ett par likadana som jag fick i julklapp av Robban fast en strl mindre. Dom gamla har töjt sig löjligt mycket och nu går jag runt med pösbyxor och hängrumpa ;)
Dom nya satt så tajt så jag knappt kunde andas i dom. Men efter nån timme märkte jag redan hur dom började töja sig. Kan ju säga att ja inte har haft strl 36 på 100 år! Det trodde jag inte under slutet på graviditeten vägandes ca 97 kg :O Haha!
Dom gamla ska imon ut på Tradera. Finns säkert någon som är sugen på ett par snygga svarta byxor med dragkedjor för fickorna där inne. På Tradera går ALLT att sälja!

Oj, nu kommer Rihanna!

Hejs! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för idag! :)



Hehe, ja i slutet på gravidteten när vågen var på 95 nånstans så var man inte övertygad om att man nånsin skulle få tillbaka kroppen...



Blev ingen ny plånbok, men får väl fortsätta jakten nån dag. Jobbigt om allt ska ramla ur plånboken hela tiden :) Skönt att du hittade byxor, men dumt att de töjer sig såpass ändå... hoppas dessa håller formen bättre iaf!



Vi ses imorrn!!

Kram

2010-01-22 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0