Fattar nada!!!

Men .... flera stycken som säger att ni inte ser min lilla spindel?!
Jag ser den ju när jag går in :(  Ska kolla upp varför det är på det viset! Skumt!



För övrigt så har jag ätit uuuuuuuuuunderbart god mat ikväll med jättetrevligt sällskap. Var hemma vid 22tiden så där lagom mätt.
Förrätt: Minibruschetta med tomat, basilika & olivolja
Varmrätt: Spenat & ricottaost fyllda pastarullar gratinerade med tomatsås, grädde & parmesanost
Efterrätt delades med syster: Mörk chokladtryffelglass fylld med espressokräm & maräng.
Mums!

Nästa gång kanske det får bli Vin o Tapas!


Försökte ju köpa biljetter till Avatar vilket var totalt omöjligt! Att det skulle vara näst intill slutsålt till kl 14 på dagen trodde man ju inte :(
Så jag köpte biljetter till Snabba Cash istället. Var nästan slutsålt till den med, PÅ DAGEN! Vad är de tmed folk? Vad går dom på bio mitt på dagen för??? ;)
Vi hamnade på 3e raden så man lär ju gå därifrån med nackspärr. Haha!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, herregud vad gott det lät. Mumma!!!

2010-01-16 @ 19:54:52
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0