Så fruktansvärt tröttsamt!


I x antal veckor har Blogg.se strulat något kopiöst. Allt från att kommentera på andra bloggar, lägga upp inlägg och bilder mm. Ikväll tröttnade jag och skickade ett mail till Kundeservice på Blogg.se

"Hej!
 
I ett antal veckor har nu eran sajt krånglat extremt mycket för mig och många andra utav era användare.
Många gånger jag har försökt kommentera olika bloggar har det inte gått, även om ett flertal försökt har gjorts.
Flera inlägg jag har skrivit har delvis försvunnit (det som inte hunnits sparas) sedan dom inte lagts upp pga att sidan inte laddats klart ordentligt.
Idag har det varit extremt segt att ens komma in på min blogg samt att jag inte ens kan ladda upp bilder OCH att jag inte kan kommentera andras bloggar hos er.
Jag (och vad jag misstänker) många med mig är väldigt trötta på dessa ständiga problem.
Jag tycker ju egentligen om att ha min blogg hos er eftersom allt är enkelt att förstå när det gäller inställningar, verkygsfält mm. Men snart byter jag tyvärr till en annan bloggdomän om det inte bättrar sig med alla problem här på Blogg.se
 
 
Mvh Malin "

Kommentarer
Postat av: Jennie

BRA!!!! Jag har funderat på att byta till wordpress flera gånger det sista för dit kan mman få med sig dom gamla inläggen! Men jag är ju så van med blogg.se att jag helst bara vill att det ska fungera. Blir spännande att se vad det blir för svar!



Kram

2010-02-05 @ 07:07:39
URL: http://jennienennie.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0