Guldblogg

För en vecka sen fick jag en award av Anna. Tack så hemskt mycket Anna! Det är så roligt och faktiskt förvånande att andra förutom min egna familj tycker det är instressant att följa mitt svenssonliv ;)



Jag säger likadant som Anna. Är nog inte en typisk bloggare. Uppdaterar inte 100 ggr om dagen med korta små inlägg med tillhörande bilder. Det blir ofta långa inlägg likt romaner och det är väl ett under om någon orkar läsa klart dom(ni) tröttnar.
Haha!

Men nu skickar jag vidare denna awarden till några bloggar som jag är trogen.

Caroline

Kiqi

Jennie

Therese

Elin

Jennie

Carolina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, här skulle jag gå in och svar på din kommentar så hitta jag detta. Va roligt. Tack!



Nu är det ju så att jag har väldigt svårt för oordning, jag klarar inte av att vistas i en lägenhet där det finns bärg av tvätt, disk och damm =). Därför gör jag det. Så det är ju inte så att han på något sätt ber mig. Jag hoppas dock på att han kan hjälpa till att hålla det ordning för nu har jag gett honom all aförutsättningar man kan önska sig. Har tom erbjudit mig att ta med hans tvätt när jag åker hem på månadagar om han bara köper en ny mindre tvättpåse :)! Så nu hoppas jag att jag kommer spendera helögerna i en ren, fräsch och städad lgh =D!



Han tycker om mig... det får jag vara nöjd med =)!

2010-02-25 @ 21:19:26
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh, tack snälla du - ska ta tag i det imorgon, är för trött nu! Kram

2010-02-25 @ 23:23:38
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Kiqi

åh tack =) sötaste!!



Pussa Vilmer från mig, så han kryar på sig lite. Jag har nämiligen lite speciell voodoo-kraft.. haha..



Kram

2010-02-26 @ 00:16:29
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Tack sälla söta du! Nu har jag skrivit i min blogg! KRAM o trevlig söndag

2010-02-28 @ 08:46:31
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0