Tecken på att det är semestertider

Jag har redan läst ut  8 pocketböcker.
Har nog inte läst så mycket på två år. Det är underbart!
Älskar att vara förlorad i en bok och inte vilja sluta läsa.
Det är så mycket bättre än att vara fast vid datorn som jag normalt annars är.

Vilka böcker jag har läst?

* Liam Norberg - Insidan
*Hanne-Vibeke Holst - Thereses Tillstånd, Det Verkliga Livet, En Lycklig kvinna
*Sofi Fahrman - Elsas Mode
*Sophie Kinsella - En Shopaholic Får En Syster
*Alex Schulman - Skynda Att Älska
*Emily Giffin - Den Man Älskar

Den bästa av böckerna?
Alex Schulman - Skynda Att Älska.
Oj vad jag grät!


Nu har jag 4 böcker till liggande att sätta tänderna i.

*Lasse Wierup & Matti Larsson - Svensk Maffia
*John Grogan - Marley Och Jag
*Slash med Anthony Bozza - Slash
*Daniel Nyhlén - Det Svarta Spelet

Man samlar på sig en del när man inte läser på¨långa perioder.

Har även några jag måste inhandla.

*Kajsa INgmarsson - Bara Vanligt Vatten
*Mia Skäringer - Dyngkåt Och Hur Helig Som Helst
*Jessica Andersson - När Kalla Nätter Plågar Mig Med Minnen Om Hur Det Var
*David Larsson - Jag Är Wanted



Visst måste man bara älska böcker?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0