Minisemester i Hamburgsund

Lite sol, mycket regn och mycket härligt sällskap hade vi under dagarna i Hamburgsund!
Vilmer var väldigt glad över att få träffa sina goa kusiner igen, och dom var minst lika glada över att träffa honom tror jag.
Trots mycket gnissel och gnäll från Vilmer hade vi några trevliga dagar där uppe.

Börjar tro att han är någon form av utvecklingsfas igen så som han grinat i nästan flera veckor. Dessutom har han börjat bli blyg igen.
Får kolla upp det där.



Vilmer i knät på Jenny


Jag tar mig ett svalkande dopp


Kvällsmys


Bussfärd till ett regnigt Grebbestad


Lite läsning innan nattning


På lekplatsen




Nej, inte matchar väl vi?!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mysigt värre!! Passar ju bra med randigt marint tema på båten;) Hoppas ni får fler härliga sommardagar. Jag har några dagar ledigt nu och drar på en liten trip till stugan i Mellbystrand - bara Lova och jag! Kram på er

2010-08-02 @ 23:11:49
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilka härliga bilder, man blev väldigt sugen på att bada men ingen sol och ingen strandvärme i sikte.

Men regnväder är inte fyskam det heller.

2010-08-04 @ 09:04:53
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Mysigt värre. trots regn!!



Fint matchade i sailortema:)



Ha dt gott!

kram

2010-08-04 @ 10:38:46
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0