Lite sen sist

Här kommer lite bilder som visar vad vi har haft för oss sen sist jag uppdaterade.


Vilmer och Elliot reboundar lite efter en lång tid isär


Robban friserar Calle lite grann


Efter en dag på stranden är det gött att hänga i hängmattan. Så gött att man praktiskt taget somnar efter 1 min gungande :)


Förmiddagsfika hos mormor och morfar


Isabellas favorit som tårta på hennes egna kalas


Vilmer diggar kusinernas snart färdigbyggda lekstuga


Vilmer med pappa och farmor på besök hos kusinerna i Oslo

(Här imellan var jag på Calles 35 årsfest, men lyckades glömma kameran hemma. Så snart när jag får fixat kort från syrran kanske det dyker upp något på bloggen om ni har tur)


Robban försöker slå rekordet på tankrejset


Först lite skeptisk, men sedan släppte det lite


Farfarsbilarna blir aldrig tråkiga


José Gonzales på Göteplatsen med Jenny & Will


Och Timo såklart!

Igår var det riktigt seg dag som inte hade många rätt. Jag och Vilmer kom iaf iväg på en eftermiddagsfika hos mamma och Kai, tillsammans med Camilla och barnen.
Robban, han var på Tjörn och umgicks med en arbetskamrat till oss och kollade på Björn Rosenström.

Dagens aktiviteter kommer i ett nytt inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0