Presenterna

Har ju glömt att lägga ut bilderna på kläderna Vilmer fick i födelsedagspresent.

Så här är dom.


Windstopper, mössa, vantar och scarf (PoP) från farbror Jim med familj
Body (Småfolk) och jeans (Metoo) från farmor


Piké, surfshorts och (chinos)shorts (H&M) från Maria, Carro och Emelie
Tröja, byxor (Ida T) och mockasiner från gammelmormor
Mockasiner från farmor



Var även tvungen att ta en bild på den underbara lampan från Cult som han fick av sina mostrar med familjer. Han har napplådan sen innan, och jag har länge kastat lystna blickar efter denna. Till min glädje såg jag att den fortfarande fanns kvar i butikerna så vi önskade oss den till Vilmer.
Älskar den! :)


Sen måste ni ju bara se Vilmers shortssamling. Vi får ju verkligen hoppas på en rejält var sommar säger jag bara ;)

2 par av shortsen fick han i present. Men dom andra hade jag hunnit köpa innan. Och alla är ju olika förutom chinosvarianterna. Måste ju ha ett par för varje tillfälle. ;)
Och tänka sig, alla är från H&M. Ibland förvånar dom en. Imellanåt har dom bara ren skit och ibland kommer det in lite pärlor. Sen blir det ju alltid lite roligare kläder ju äldre barnen blir.


Kommentarer
Postat av: real old tom

herregud, han kommer vara snyggast på stranden i sommar, vilket utbud! Nya shorts varje dag.

2010-04-27 @ 06:00:38
Postat av: Jennie

Cultlampan är jättesnygg! Lova har också nappboxen som hon fick i julklapp...av oss;)Perfekt att ha den i köket med alla napparna i anslutning till flaskorna och flaskstället. Sparbössan är också söt, har du sett den? Ja nu får vi verkligen hoppas det blir varmt så Vilmer får användning för alla sina shorts;)Han har fler än vad jag har:) Massor med kramar till er

2010-04-27 @ 20:11:19
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0