Tack!

Tack för alla åsikter som ryggsäcksvalet. Kul med så mycket respons!
Det blev den ljusare som fick följa med hem från affärern. Den kommer nog passa Vilmer. Tycker han är så fin i starka fäger.
Nu ska den bara slås in i presentpapper så gubben kan få den imorgon.
Han får ju självklart inte bara den. Men vad han får mer får ni inte reda på nu. Ni får kolla på korten i efterhand. ;)

Nu till något tråkigare. Vilmer har inte blivit frisk än. Det är delvis därför jag inte har bloggat på ett par dagar. Har varken haft tid eller ork.
Han har haft rejält hög feber sen i tisdags och den vägrar att släppa taget. Vi var på vårdcentralen idag och kollade hans öron bar utifallatt. Men dom såg bra ut, tack och lov.
Det är med all säkerhet något virus som har satt sig på hans mage, eftersom alla nr 2 blöjor är i riktigt lös konsistens och nu det sista i diarreform, och att han spyr lite mer än vad han brukar göra.
Stackarn, tycker så synd om honom. Så här dålig han han aldrig varit.
Han har ju iofs haft ett par rejäla hemska förkylningar. Men aldrig så här hög feber så länge. Måtte den gå ner till imorgon.
 
Vi har hela dagen väntat på att det ska slå om och att han ska må bättre så han kan få ha kalas på sin födelsedag. Men vi fick ge upp den tanken i eftermiddags när febern började stiga igen efter han haft 37,2 på dagen. Det sista var den uppe i 38,5 innan han skulle sova.

Så nu har vi flyttat fram kalaset tills på söndag. Det funkar ju lika bra det. Jag och Robban får fixa en födelsedag imorgon åt gubben ensamma imorgon.
Var iväg och köpte lite grejer så jag kan göra en födelsedagstårta åt honom bl a :)
Mamma ville komma hit en sväng efter jobbet sa hon så då passar det ju bra med födelsedagstårta :)

Imorgon ska ni även få ett kort på vår nya välvårdare son ;) Ne, skämt osido. Jag klippte Vilmer härom dagen för hans hår var lite vildvuxet och det var svårt att veta vad man skulle göra med det. Det föll ständigt ner i ögonen på honom. Och det gick ju inte att bara klippa luggen på honom. Då hade stackarn haft hockyfrilla.
Så jag fick tvingat mig själv att klippa honom. Lipade nästan efteråt när hans underbara lockar i nacken var borta. Försökte tänka att hans hår faktiskt växer som ogräs.
Och nu i efterhand tycker vi att han blev riktigt snygg. Och han ser dessutom lite äldre ut när han nästan har en riktig frisyr.
Måste vara skönt för honom att slippa allt hår i ögonen. :)

Nu ska jag snabbläsa lite bloggar och sen gå och lägga mig.
Trisst när man haft så lite egentid. Missar att läsa och kommentera bloggar. Det enda positiva är att man får mycket att läsa på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0