Skärtorsdag

Det är sent och jag måste gå och lägga mig. Det är tidig morgon som gäller imorgon. Kl 6:00 ringer klockan och 6:45 ska jag sitta i bilen och vara på på väg att hämta upp Maria och sen mamma. I en annan bil färdas min moster Christina, min kusin Jennifer och hennes pojkvän. Vi ska till Ullared.
Jajjemen, imorgon blir det shopping för hela slanten. Eller iaf för halva. Eller en tredjedel. Det beror på hur mycket bra-att-ha-grejer jag hittar ;)
Vilmer får en heldag med bara sin pappa imorgon. Det blir nog mysigt tycker han!


Idag har inte varit en jättespännande dag i våra liv. Jag tog mig en rejäl långpromenad under förmiddagen, bl a i Ruddalen under tiden Vilmer sov. Vi mötte sedan upp Robban, som slutade tidigt, på torget där det inhandlades lite smått och gott. Bl a lite till barnens påskägg.


Igår var jag och Vilmer hemma hos Camilla och barnen som var lediga från dagis. Vi målade påskteckningar och fikade lite. Även mamma kom förbi en sväng.

Ne, mer uppdateringar har jag tyvärr inte.

Jo, Vilmer ville gärna berätta att han äntligen har lärt sig att dricka ur sugrör idag. Det var väldigt viktigt att poängtera sa han!

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får hälsa Vilmer att han är en duktig kille osm lärt sig det! Det är faktiskt en riktigt konst och inte så lätt som man kan tro.

Hoppas ni hittar massa bra att ha saker. Ullared kanske man ska bege sig till snart! Har inte varit där på 5 år =D



Kram

2010-04-02 @ 08:36:55
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Ni verkar tagit vara på påskledigheten:)



Jag vill också åka till Ullared, har inte varit där på flera år men nu när jag har småbarn känns det helt klart värt en tur dit.



Ha det gott och hoppas våren snart är här på riktigt!!

Kram

2010-04-05 @ 22:04:52
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0