På lekplatsen

Vad kunde passa bättre än en stund på lekplatsen i vårt underbara väder vi haft idag?!











På eftermiddagen drog jag till stan för att fika med Cicci, Maja och Fanny. Om det nu var möjligt fick jag ännu mer vårfeeling när jag promenerade på gatorna i stan. Lättklädda människor och fyllda uteserveringar med folk som lapade sol gjorde att det nästan kändes som maj.
Det var nästan svårt att tro att det kunde komma en vår efter vår vargavinter vi har haft.

Jag mötte iaf upp tjejerna och vi tog en avstickare till Naturkompaniet.
Jag och Robban har tänkt att köpa en Fjällräven Mini Kånken till Vilmer i födelsedagspresent. Det svåra är bara att bestämma sig för färg, vilket är lättare sagt än gjort. Det finns ca 20 olika att välja mellan.
Stod där inne ett tag och velade men fick gå därifrån tomhänt. Det var för svårt att välja. Vi får lösa det dom kommande dagarna istället.
Vi satte oss på Café Vanilj, fikade och snackade lite skit :)
Efteråt strosade jag, Maja och Fanny i lite affärer. Cicci hade bråttom iväg till ett möte.





Nu får jag även avslöja min lilla hemlis jag fick reda på för drygt en månad sen.
Ja, visst hade nån av er rätt som gissade att det var någon som skulle ha barn.
Som jag har väntat och hoppats må ni tro...på att någon av mina vänner ska bli gravid. Och äntligen har det skett.
Cicci och hennes kille...eller ja...fästman om man ska vara korrekt;), Andreas ska få en liten kotte i slutet på september. Och som jag sa till Cicci när jag fick reda på det; jag är nog nästan lika glad som dom över det! ;) Haha!
Det enda lite tråkiga är att vid den tiden har jag börjat jobba. Hade självklart vart kul att få vara mammalediga samtidigt.
Menmen....det är ju såååå kul att dom ska få en liten bebis.
Vilmer väntar med spänning på sin blivande polare har han sagt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej M!

Tack för din fina kommentar. Det är alltid lika roligt när någon skriver! Ja en det låter logiskt det du skriver. Vi säger att det är så. Jag gillar att få förklaringar på beteenden.

vilka underbara foton du lagt upp idag. Han är så bedårande söt!! :-) Vad är det för kläder du kör med nu? Är det vind-set från pop?

Härligt med fika på stan och glada nyheter! :-) Du låter så positiv och glad- jag påminns om känslan och verkligen längtar efter den känslan!

Tackar som frågar- jag mår skit! Rätt o slätt. ont varje sekund, nacke, rygg, huvud, armar, armbågar och tom ilningar ner i benen... Psykiskt sett tär det... väldigt mkt!

kram till dig

2010-04-07 @ 23:07:29
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Vad kul med tillökning i kompisgänget :)



Siri och Ellie har varsin minikånken, helt suverän barnryggsäck!! S har den svarta och E en kakigrön med röda handtag fina båda två!



Ha det gott!

Kram

2010-04-08 @ 13:22:39
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0