Ikväll

ska ni se att det kommer in mer bilder från Vilmers kalasfirande.
Har inte tid nu och Robban jobbar övertid tills ikväll så nu finns inte så mycket tid för datorn.

Vi var på barnmedicin tidigare idag och fick inhalator mm utskrivet till Vilmer. Ska sätta igång med det imorgon är det tänkt. Mer om det senare!

Vi var även på kort födelsedagsfika hos Sarah och Greta i min mammagrupp. Greta fyller 1 helt år idag!

En mer spännande grej som gäller vår lägenhet kan jag också avslöja sen.


Hej så länge!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken jätte-söt bild! Är det en pop vindstopper han har? en sådan har jag alltid velat ha, till båda töserna, fattar inte varför jag aldrig får köpt ngn :-o

Vad bra med inhalatorn, är det en sådan med mask för ansiktet? Hur mkt ska ni ge och vad? hur mår han nu?

kram

ps tack för dina söta kommentarer i min blogg ds

2010-04-20 @ 19:48:29
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag är med pop-skadad. alla ytterkläder därifrån jämt. Har dock fått massor av fleece (ärvda) så jag kan ej motivera mig till windstoppern. MEN dessa andra fleece är ju inte vindstoppare...;-)

Pulmicort e bra, den har jag haft i 10 år minst, ventolin med, det kommer ordna sig för er! Men jobbigt när man e mitt i det. Vart på barnmedicin går ni?

KRAM!

2010-04-20 @ 22:44:26
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0