Glömde

NU fick vi somnat Vilmer. Någonting stör honom om kvällarna nu märker vi för han vägrar somna när det är natten för honom. Inte riktigt varje kväll men nästan.

Glömde ju skriva om sakerna som borde fixas, som jag skrev i förra inläggets rubrik.

Har ju lite saker hängande över mig/oss. Jag måste serva min cykel och köpa ny sadel till den. Den stals förra hösten. Ne, inte -09 utan -08. Jag cyklade alltså ingenting förra året. Skumt, så länge har det aldrig någonsin dröjt mellan någpn cykeltur. Använder annars cykeln året runt, fast mer på sommarhalvåret så klart.
Men iofs så drog jag ju runt på en barnvagn hela förra året, och innan dess var jag så tjock och trött att jag inte orkade cykla.

Mer än cykelservice ska Robban kolla över sin cykel också. Han befarar punka bl a.
Sedan ska vi inhandla en cykelstol med två fästen till vardera cykel samt en cykelhjälm till Vilmer.
Tror han kommer tycka om att åka cykel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0