Från en efterlängtad utebliven mens - till ett växande pyre - till en underbar liten Vilmer


7/8 2009. Det sista av ungefär 5 gjorda test. Då i v.5??!



V.11


V.15


V.17


V.21


V.28


V.33


V.37

16/4 2009 Dagen D då Pyret plötsligt beslöt sig för att sluta vara Pyret och bli en Vilmer.
Ja, ansiktet är överblurrat. Ja, jag hatade hur jag såg ut under slutet av graviditeten. Ja, jag gick upp 25 kg. Och nej, det var inte en dag för tidigt som Vilmer tog det beslutet att komma till oss.
Ser ni badkaret där bakom. Där låg jag som en annan valross och plaskade och kände mig som en båval. Men barnmorskan berömde mig iaf för mitt fina nymålade naglack. Hon undrade hur jag lyckades att få målat alla tånaglar så bra. 
Ja, det undrade jag också! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Först ett stort grattis till dig på dinn 1 års dag som mamma =)!!!!!Sen även ett stort grattis till lille sjuklingen.



Va roligt med alla bilderna =)!!! Åh jag tycker inte att du ska måla över dig själv. Det är väll helt normalt att gå upp när man är gravid, vissa mer än andra. Men en sak somm är säkert det är att det är vackert mmed en gravid kvinna!!!



Fast jag kan ju på ettt sätt förstå dig. Jag skulle inte ens våg abli gravid om jag så ville för att jag inte skulle vilja gå upp. Hehe men jag e ju som jag e också.



Var det den blåa som det blev i ryggsäcksvalet?



Kram



2010-04-16 @ 06:46:58
URL: http://nennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Skrev fel blogg adress på förra kommmentaren =)

2010-04-16 @ 06:47:36
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: real old tom

Ett STOOOOOOOOOORT grattis till vår lille goding Vilmer som blir ett år idag!!!!!!!!!!!

¨

Med en enkel tulipan upp på bemerkelsedan

jag har den äran jag har den äran att gratulera.



Puss o kram din knasiga moster

2010-04-16 @ 07:26:34
Postat av: Therese

Grattis till lilla stora pyret! Det ska bli spännande att se hur han ser ut när han är nyklippt! Jag vill grina bara av tanken på att klippa av Theodores lockar. Han får vara långhårig. Det går bra att sätta luggen bakom örat.



Jag hjälper dig gärna med bloggen... det är bara att skicka bilder och idéer.

2010-04-16 @ 17:48:36
URL: http://the-fuck-up.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Vilka härliga bilder :) men jag förstår dig ang. hur du kände dig när du var höggravid. Jag hatade också att se mig i speglar och på foton. Jag var helt plöffsig i ansiiktet och som du vet gick jag upp 23 kg och hade foppa-skor hahahah! Jag har fortfarande inte fått bort alla kilona, men det är ju eg. nu sen några månader som jag verkligen börjat kämpa med dem. Jag har 10 kg kvar till inskrivningsvikten och de ska vara borta innan årsslutet. TUNGT!!! Kram på dig och hoppas ni hade en fin dag med er lille guldklimp

2010-04-16 @ 21:34:18
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0