Underbart!!!!

Äntligen är jag nyklippt. Blev lite kortare än vad jag tänkt mig men det blev fint ändå. Känner mig som en ny människa igen. Åh va skönt det var att få vara lite för sig själv en stund.
Imorgon blir det nog ännu bättre. Då ska jag och tjejkompisarna ut och äta middag på Mañana.


Både jag och Vilmer är lite bättre idag. Däremot är Robban sämre, hoppas hans försvinner lika fort som vårat.

Vilmer var lika svårsomnad igår som i förrgår. Så fruktansvärt jobbigt. Igår slocknade han iofs 1 timme tidigare, vid 23. Så vi kanske ska räkna med 22 idag då?


Kommentarer
Postat av: Sandra & Nils

Vi har en BRIO Happy.



Den har tre olika lägen i sittdelen så vi kan ha fullt liggläge och så kan han halvsitta.

Vi har inte testat fullt sittläge än...



Dock så gick vår liggdel sönder, den sprack i tyget efter bara 1 månad.

Chassit gnisslar och knarrar så den låter som den har ett antal år på nacken. Skulle aldrig köpa om den eller rekomendera den, men den duger åt oss just nu. Men det är så tråkigt, har ju lagt ett antal tusenlappar på den...

2009-09-09 @ 08:53:50
URL: http://familjenclasson.bilddagboken.se
Postat av: Carolina

Vinnaren av ljusstakarna är nu presenterad i min NYA blogg - ta en kik och se om just du vann! Delta gärna i de 3 pågående tävlingarna om du inte redan gör det! Kram Carolina

2009-09-09 @ 19:59:38
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: annas Perssonliga

Ha en trevlig kväll med tjejerna!!



Kram Anna

2009-09-09 @ 20:52:04
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0