Mysigt!

Nu sitter Robban och ger Vilmer välling och det ser så mysigt ut. Som kille måste det kännas lite surt att alltid sitta bredvid medan mamman ammar. Det är ju en liten mysstund. Och jag känner mig redan avundsjuk! Haha! Knäpp jag är!

Men iaf...det går jättebra och nu håller vi tummarna att Vilmer somnar för natten efter det här.
Igår somnade han jättegott runt 19tiden utan att bråka och vi var överlyckliga. Men vid 20tiden ringde hemtelefonen och så vaknade han såklart. Gallskrek i vad som kändes en evighet. För att göra en lång historia kort somnade han till slut vid 23:30.

Idag håller vi som sagt tummarna för att han fortsätter att sova och inte vaknar eller blir väckt av något. För vi klarar snart inte mer. Absolut inte jag iaf! Idag har huvudvärken lättat lite vilket är underbart skönt!

Idag var vi iaf ute och promenixade med Maria och Julia och åt lunch hemma hos dom.
Skulle egentligen tränat idag efter Robban slutade jobbet men jag la ner den idén. Med tanke på hur allt sett ut på sista tiden orkade jag inte och kände inte för att komma hem helt slut till en liten grinpelle som bara skriker hela kvällen fram till 24 :/
Förhoppningsvis är nog Vilmer sig själv nästa vecka. Förhoppningsvis!!

Ursäkta att det känns som om ni läser samma inlägg om och om igen men det händer inte så mycket mer spännande i familjen Vildmus ;)

Imorgon kan vi damma ur plånboken igen. Det är ju den 25e!! Ska bli trevligt! Måste införskaffa lite nytt till Vilmers garderob. Han växer ju så fort vår lilleman. Lite nytt till mammas garderob hade inte heller suttit fel. Vet ett par saker som jag mer än gärna skulle vilja ha....

Gud va jag längtar efter chokladbollar!!!!! Skulle nästan kunna döda för ett par stycken. Någon som känner för att baka och kasta sig i bilen hit med dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0