Kortkort inlägg

Har ingen tid just nu att sitta och skriva. Får ta mig tid efter Vilmer har somnat.

Natten har varit skit. Jag och Vilmer har varit vakna i x antal timmar inatt. Mindre roligt! Trodde först det var feber, men icke. Sen trodde jag det var magen, men icke. Till slut fattade jag att det var tänderna som bråkade med honom. Återkommer till det senare.

Ville egentligen bara skriva att vi fick sålt vagnen idag. För 3000:- som vi ville ha. Dom försökte inte ens pruta på den. Tjohoo!
Så underbart att äntligen slippa den bajsvagnen. Ja, väldigt moget skrivet utav mig! :)
Imorgon har Vilmer förhoppningsvis en ny och bättre vagn.

Nu ska det somnas bebis, ätas middag och ha fredagsmys!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0