Jag vet

Dålig uppdatering utav mig! Men jag har varken haft tid eller ork att sitta framför datorn nu i dagarna.
Nu när orken började överge mig en smula verkar det som Vilmer börjar bli sig själv igen. Han krånglar inte riktigt lika mycket när han ska äta och han bråkar inte lika mycket när han ska sova. Det är så underbart så ni anar inte.

Att få sitta i lugn och ro vid tvn eller datorn och bara göra det man själv vill. Underbart! Konstigt vad man uppskattar små saker helt plötsligt.

Var på mamma och Kais kalas idag! Det var trevligt fast shit va många vi är i vår familj nu. Tror vi var 14 vuxna och 7 barn. HÖGTLJUTT säger jag bara!
Vilmer som haft en liten dålig dag med sömn var svintrött men kom aldrig till ro när jag försökte somna honom hos dom. Så han fick vara vaken tills vi åkte hem vid 19:30tiden. Fick välling när vi kom hem, somnade, vaknade, ammade, somnade, vaknade, ammade och till slut somnade om igen. Snacka om att den lilla magen är fullknökad med käk nu! Hoppas och tror att han kommer sova läänge.

Har känt mig riktigt snygg idag för första gången på jag vet inte hur länge. Hade mina nya leggings och en nyinköpt tunika från Sisters. En gråsilvrig? med nitar på. Hade egentligen ett par svarta pumps till men det kändes som jag skulle ut och festa i den outfiten så skorna åkte av igen :)
Men iaf! Det var kul att känna sig snygg igen! Även om det "bara" var på ett släktkalas. :)

Till mamma hade vi köpt ett armband från Thomas Sabo. Dom gör grymt snygga smycken! Köpte som sagt ett armband och dessa 3 berlocker:
Kai fick ett presentkort på en klädaffär.


Har själv ett sådant halsband och jag älskar det. Man kan ha tre berlocker i taget på det men jag har inte så många än men min födelsedag dyker ju snart upp så ;)
Dessa har jag

Satt och dregglade lite på deras hemsida och fann dessa jag mer än gärna skulle vilja ha till min samling


Nu ska jag krypa ner i sängen där mina älskade redan ligger och snusar! :)

Imorgon bitti blir det promenad och frukost på Novotel nere vid Klippan. Mys mys!!

Kommentarer
Postat av: real old tom

Ja herregud vilket liv det var, men trevligt ändå, förstår att det är svårt att få Vilmer att sova i det ljudet. Vi packade ner Jullan i bara pyjamas i åkpåsen tänkte att nu somnar hon väl gott, men nej nej, oh mamma voff, oj biiiil, hej, pappa, titta, ja så lät det i vagnen. Idag har jag gjort gatorna och calle nervösa i bilen.

2009-09-27 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0