Helgen som gått

Klicka på bilderna för att förstora dom

Stor kille nu  Födelsedagsbarnen höll igång     Blåsig dag  Awhh..det kliar i munnen Underbart drivvedskonstverk vid Röda Sten


Dagens höstväder inspirerade mig till att göra grönsakssoppa till middag. Den blev mycket god! Varför äter man inte det oftare??

Idag tog vi oss i kragen och städade och fick ner lite krafs till källaren. Orkade bara inte slutföra min del av jobbet så det får bli förmiddagsgörat för min del :/  Om vi inte går till öppna förskolan.
Har fortfarande inte kommit dit men någon gång så.
Ska även få tummen ur och få balkongen lite levande igen. Skäms över hur den har sett ut i vår och sommar. Jag som alltid brukar ha så fint där ute med massa blommor och växter. Skyller på Vilmer! ;)
Ne, imorgon ska det iaf bli ändring på det och det ska inhandlas lite utav varje ! !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0