Fredagsmys igen

Äntligen är det helg igen och jag och Vilmer får ha vår favorit hemma ett par dagar :) Här ska det mysas!

Skriver lite kort här för jag vill inte missa Pirates Of The Caribbean som går på 5an.

Idag har mamma Malin tränat igen och t.o.m sprungit en stund på bandet!!! Utan att få håll och svimma! Kors i taket!
Och nu förstör jag alltihop med att äta godis :) Som det skall vara då!

Vilmer har även provat hoppgungan idag. Först var han väldigt tveksam men sen upptäckte han att det var rätt kul att ingen höll i honom utan han kunde hänga fritt. Men det där hoppandet lär väl dröja lite misstänker jag :)
Kommer kort på det imorgon!


♥          ♥          ♥          ♥           ♥          ♥          ♥           ♥        ♥         ♥          ♥        ♥         ♥          ♥         ♥
Idag tänker jag och mina systrar lite extra på vår underbara pappa Bosse som inte längre finns hos oss. 12 år av saknad!
♥        ♥           ♥          ♥         ♥      
   ♥         ♥         ♥          ♥         ♥          ♥         ♥        ♥          ♥        ♥      ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra jobbat Malin, skönt att komma igång med träningen igen :)



Kram till dig och dina systrar! Tur att ni har varandra!! Stackars Bosse som inte fick träffa sin söta Vilmer!

2009-09-12 @ 07:13:32
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, träningen blir ju både ett sätt att komma i form och en stund för sig själv, vilket är skönt! Tror man blir bättra mamma av att få va lite själv emellanåt också och ta hand om sig :)



Fleecen på bilden är en tröja... köpte ett vindskydd till vagnen, som sätts över benen så har inte overall än. Tröjan e från Lindex, vet inte om de finns kvar men nu såg jag att det fanns såna overaller där iaf!!

2009-09-12 @ 19:30:48
Postat av: annas Perssonliga

Vad skönt att komma iväg på träning. Strunt i om du äter lite godis, du har ju rört på dej! Man får ta en sak i taget. Bra jobbat!!

Kan inte föreställa mej hur det är att förlora en förälder men sänder en extra tanke och kram till er.



sv:Det är väldigt mysigt på Öland. Den här gången var vi hos min sambos föräldrar i Algutsrum. (Ligger på väg upp mot Borgholm)



Ha det gott!

Kram Anna

2009-09-12 @ 20:19:31
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Tack för gratulationen! La upp bilder på mina presenter och blommor på bloggen =)!



hoppas ni hade en mysig kväll igår.

Får jag fråga hur din pappa dog? Förstår om det är känsligt och jag hoppas att jag inte trampar dig på tårna. Måste ha varit otroligt jobbigt att förlora sin pappa i så unga år.



KRAMAR

2009-09-12 @ 20:40:37
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0