Fredagsmys åt folket!

Ikväll är det massa mys här hemma med godis chips och cola. =)

Var en sväng idag på torget för att byta den snygga luvtröjan jag fick av darlingen. Ville ha en storlek större för dom är mycket mysigare när dom är lite rymligare. Men när jag kom dit upptäckte jag att den även fanns i svart. Ojoj! Då blev det svårt! Den fanns i rosa med men det var jag inte intresserad av. Det slutade med att jag kom hem med den svarta. Hehe!

En väska från Lindex fick också följa med mig hem. Jääättesnygg att ha i höst


Gick även in i den nyöppnade RBL Kids. Hade jag kunnat hade jag köpt hela butiken. Små SailRacing-luvtröjor och t-shirts, NovaStar jeans, Replay jeans mm. Fast dom roligaste kläderna fanns ju såklart till dom äldra barnen.
Sen är det ju rätt oekonomiskt att köpa så dyra kläder till Vilmer som bara växer ur det på någon månad. Men man kan ju alltid köpa och lägga undan tills han blir äldre :)

Imorgon ska familjen och moster Maria in till stan och kolla efter lite roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0