Deckad

Nu ligger lille vildmus och sover... i sin säng! Kors i taket! Vi tänkte vi ska börja ge det en chans nu. Vilmer har ju börjat vrida och vända sig så förbaskat på nätterna + att han tar lite mer plats i sängen, så jag och Robban får nästan ligga ute på kanterna nu :P. Det funkar bara inte!
Problemet är bara att han fortfarande vaknar så ofta på nätterna för att äta.... eller snutta som jag tror att han gör.
Men nu ikväll fick han, hör och häpna, i sig en hel portion gröt, 4 kuber á 20-25 ml (varit infrusna) katrinplommon , och nästan ½ liten banan (mosad). Sen drack han även vatten ur nappflaskan OCH ammade lite. Snacka om klubbad bebis! :)

Har redan separationsångest över att han ligger så långt bort. Haha! Va knäpp man är va! Spjälsängen står ju bredvid vår säng.
Meddelar imorgon om hur det har gått.

Idag var vi på föräldraträff på bvc. Jag/vi har inte vart med när dom andra träffats, av olika anledningar, så det var kul att se dom igen och alla bebisar. På fredag blir det fika hemma hos en utav dom andra tjejerna. Ska bli trevligt!

Blev även bjuden på lunch idag hemma hos syrran när jag och Vilmer var ute och traskade i den goa sommarvärmen som varit idag. Härligt att hon också är mammaledig. Kommer bli mycket tråkigare när hon börjar jobba i vinter. Hur ska jag och Vilmer klara oss då utan henne och Juuuuhhja?

Imorgon blir det fullt upp. Babysim, bvc-besök med hemska vaccinationssprutor och förhoppningsvis försäljning av vår vagn! Hoppas hoppas!

Dessutom är Vilmer hela 5 månader imorgon!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj, snacka om kvällsmat :) Noel sover också i spjälsängen nu, iaf första passet på natten men när han vaknar för mat så flyttar jag över honom till oss... så somnar vi om där! Då får man sova gott själv några timmar först :)



Vad är det för ny vagn ni har kollat på? Hoppas du gillar den bättre!!

2009-09-15 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0