Bättre sent än aldrig

Har tyvärr inte haft någon tid att blogga tidigare idag. Skulle gärna göra det flera gånger om dagen men allt hinns inte med längre nu när Vilmer bestämmer i den här familjen :)

Lillstackarn har varit förstoppad ett par dagar och idag var det jobbigare än någonsin för honom. Både igår och idag har vi gett honom katrinplommonpuré och idag gav det resultat om än väldigt hårt sådant. Stackarn grät och skrek när han bajsade. Jag led så med honom. Är så hemskt när han har så ont och man inte kan hjälpa honom :(

Idag var jag och mina systrar på pappas grav och satte ett stort bollkryss och tände ett ljus. Det blev fint! Vi skulle egentligen åkt dit igår men det blev aldrig så. Det känns alltid lika skönt när man vet att det lyser där borta. Det var alldeles för länge sedan vi var där nu. Finns egentligen inga ursäkter för det men ibland blir det bara så.

Ikväll är jag och Vilmer hemma själva. Robban är ute och firar en kompis som fyllde iår igår. Respektive var också medbjudna men det funkar ju inte när Vilmer är så liten. Vi får göra mer saker tillsammans när han blir större och man kan lämna bort honom.


Här är bilderna från igår som jag lovade


Så här glad blir man när man äter Biff Stroganoff



Hrm...vad är detta dom har satt mig i??


Vet inte riktigt vad jag ska göra här men det är gött kunna stå på egen hand

Kommentarer
Postat av: real old tom

jullan tittade på bilderna och sa: oneeeejjjjj

och pekade på sitt ansikte, ha ha, hon såg att han hade mat i ansiktet.



Vad söt han är i hoppgungan, ser ändå ganska glad ut.



2009-09-13 @ 08:23:54
Postat av: Sandra & Nils

Ett litet tips från oss:



Nils har varit knepig med sin mage sen han var 3 månander, vi fick tipset om Katrinplommon och har proppat i honom det utan någon större effekt under 1 månads tid. Nu när han var 4 mån så fick vi ett annat tips, MESSMÖR, blandar lite i gröten/vällingen varje dag och magen fungerar som en klocka igen! :)

2009-09-13 @ 11:58:27
URL: http://familjenclasson.bilddagboken.se
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Åh vilka goa ben han har. Man vill bara nypa tag i dom =)!!

2009-09-13 @ 16:12:40
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0