Bättre imorgon?

Imorgon blir förhoppningsvis en bättre dag än vad det vart idag.
Kom inte ens utanför dörren idag. Känns som man vart instängd i sjukdomsmisär hela dagen ;) Får lust att vädra ur hela lägenheten och byta lakanen, städa, byta tandborstarna och alla handdukar. Men vem orkar allt det när klockan är nio på kvällen?!

Nu på kvällen visade det sig att Vilmer har 38,1 graders feber. Stackarn! Vet inte om det är för hans tänder eller om han har blivit smittad av min förkylning :( Trött och gring har han också varit idag. Hoppas hoppas han vill somna snart och inte vid 12 som igår.
Och nu säger även Robban att han känner sig lite sjuk. Hypokondriker ;)

Ne, som sagt! Vi får verkligen hoppas att imorgon blir en bättre dag!


Imorgon ska jag äntligen få klippa mig. Det var 3½ månad sen sist och håret ser ut som ett skatbo nu.
Och imorgon kan jag hämta ut min nya jacka som ligger och väntar på mig nere på macken. =)

Nu ska min lille plupp få mat igen och förhoppningsvis somna.


Missa inte Roast på Berns på 5an ikväll 21:55!!!!! Tror det kommer bli grymt roligt!



Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Förstår att Vilmer sover hos er när du nattammar. Hoppas han blir piggare och sover gott lite tidigre än 12.



Jag har också tid för klippning (och färg) imorgon ska bli såååå skönt. Läsa några skvallertidningar,dricka kaffe o ta det lugnt i ett par timmar utan barn. Händer inte så ofta...



Kram Anna

2009-09-07 @ 22:05:18
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas hela familjen mår bättre idag!! Skönt med klippning, det är avkoppling att sitta där och bli lite ompysslad! :)

2009-09-08 @ 08:05:57
Postat av: Amanda

Härligt att få gå till frisören. det känns verkligen lyxigt! Att bara få sitta och bli ompysslad. :o)



Ludwig sover alla redan vissa nätter utan cpap. Så förhoppningsvis kommer han inte behöva ha cpap så länge till utan klara sig utan sen. Nu har han den mest då han är sjuk. Och dom nätter när han är frisk går det bra utan om man fortfarande inhalerar nattetid.

Så det går ju åt rätt håll. Vi längtar tills vi slipper allt stök med apparater och nattvak osv. Kommer bli så skönt! Inte minst för Ludwig. :o)



Hoppas ni får en fin dag idag.

Kram

2009-09-08 @ 12:24:58
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0