Åh!

Har hittat en höstjacka som jag såååå vill ha. Ska ringa imorgon och kolla om den finns i affären eller om jag blir tvungen att köpa via nätet. Vill ju helst prova innan. Det är ju så svårt med jackor tycker jag. På hösten ska man ju kunna få plats med en tjock och go tröja också.


Det är mitt mission imorgon. + långpromenad. Kom aldrig till Life för träningen idag. Suck! Kände mig så hängig och hade huvudvärk som suttit i sen igår så jag sket i det.
Får träna på fredag istället. Imorgon är det Robbans tur. Nu ska han komma igång igen!
Han sa upp sitt Lifekort när han slutade jobbet i höstas. Vi betalar ju bara 199:- i månaden för guldkort med företagsrabatten. Men iom att han slutade skulle han få betala fullpris som är 399:-. Det är föör dyrt för någon som bara gymmar.
Så nu när han började igen kan han få det för det billigare priset. Skitbra!

Appropå höstjacka skulle jag behöva vinterjacka och något par skor också.
Sådana här har jag spanat in ett tag nu. Fast grå. Mycket snygga!


Sen måste jag säga att jag saknar att ha ett par gamla skatedojjer att traska runt i. Finns inget bekvämare.
Tror pappsen får vinna lite pengar igen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEFINA SKOR, MEN OJ OJ OJ SÅ KALLT DET BLIR OM FOSSINGARNA!

kÖPTE ETT PAR VITA FÖRRA HÖSTEN & MIN LILL-TÅ HAR INTE TINAT ÄN :)

2009-09-03 @ 00:11:06
Postat av: Anna

Klart du ska ha dig ett par sådana pjukks. Jag har dom i brunt skinn. Fabulous.

2009-09-03 @ 00:17:16
Postat av: real old tom

håller med den anonyma, lite kallt att gå i höst, men hade du frågat calle hade han tyckt att det var jättebra, han går helst i tygskor året om. Men dom är väldigt snygga, vad är det för jacka? Väldigt nyfiken.

2009-09-03 @ 09:02:05
Postat av: Jonna

Mycket snygga skor. I like!



Säg till Robban att han får låna med sig en kopia avtalet som jobbet tecknade när Life startade. Då får han det ännu billigare. De glömde skriva ett slutdatum. Minns inte rikigt vad vi betalar men om man slår ut det efter att jobbet har betalat ut friskvårdsbidraget så blir det ca 100 i månaden =).

2009-09-03 @ 22:53:03
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/
Postat av: annas Perssonliga

Kalla men otroligt snygga, gillar den modellen bättre än den gamla...



Ha en bra dag!

Kram Anna

2009-09-04 @ 06:56:30
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0