Äääääntligen

har lilleman somnat. Vi har hållt på och bråkat i många timmar nu. Han har fullkomligt vägrat att somna idag. Tror en av hans vampyrtänder är på väg ut för det är ett evigt gnagande där med allt han kommer åt. Fingrar, min haka, leksaker mm. Han har har inte någon feber men man märker att det retar honom.
Stackarn har ju inte sovit mer än någon timme sen vi gick upp vid 10 imorse. Han har vart helt slut i flera timmar.

Nu har jag beställt höstjackan jag hittade. Den fanns inne på Mandel Design men var slut i den färg och storlek jag ville ha men hittade den till slut på Onlys hemsida. Den fanns i Onlys butik på torget såg jag idag, men där fanns den bara i svart och jag ville ha den grå. Lite roligare än svart.



Gött att bara få kläder hem på lådan utan att springa runt och leta i affärer :)

*tummen upp för nätbutiker*


Nu ska jag gå och lägga mig hos mina pojkar som snarkar ikapp där inne.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nätbutiker är smidigt men jag gillar att prova...



sv:Sååå snygga mycket coolare, synd bara att alla stövlarna är så dyra. Drömma går ju...



Ha en härlig lördag!

Kram Anna

2009-09-05 @ 08:16:06
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken jättesnygg jacka! Den hade gärna fått flytta hem till mig med. ^^

2009-09-05 @ 17:28:28
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0