Y E S !

Vilmer sover! Och har sovit sen vi somnade honom vid 19. Kämpandet har gett resultat idag. Han somnade i min famn och jag vågade inte röra mig utan satt där med honom i mer än 1 timme. Gissa om man var stel i kroppen sen. Bar sedan in honom till vår säng och låg där bredvid honom i minst 1 timme. Han var på väg att vakna ett par ggr runt 20-21-tiden, men somnade oroligt om. Det är då han oftast vaknat alla dagar innan. Men plötsligt hände något. Han kom in i en djupare och mycket lugnare sömn och jag kunde gå därifrån.
Gud va skönt detta är! För hans skull att han ändå får en ordentlig natts sömn, och för oss som får lite egentid nu på kvällen. Lyx! :)

Nu hade jag kunnat gå och lägga mig om det inte vore för kattskrället Iris som är ute och ränner och vägrar att komma in. Det är ju för fasen kallt och mörkt! Vad har hon ute och göra då????
Smyger på änder, grodor eller dylikt nere vid dammen misstänker jag?!

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Gud vilken skön känsla det måste vara! Sådan riktig skön mammakänsla. Finns ju inget bättre än när ens lill* får må riktigt bra efter att ha haft det lite kämpigt!



2009-11-01 @ 00:48:08
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0