Oj oj oj!

Så illa som det är nu undrar man ju hur det kommer kännas imorgon, för att inte tala om i övermorgon.... då träningsvärken brukar vara som värst!
Jag kan knappt röra mina ben! Haha! Gå ALDRIG .. jag säger ALDRIG ner för trappor när du nyss gjort det värsta träningspasset på 100år. (Om du är totalt otränad dvs) Upp är inte ens 1/5 så jobbigt som nedför.
Om man bortser från det var det grymt kul att äntligen gå på body-pump. Det var allt för längesedan! Det enda som jag fick avstå ifrån var en magövning. Det gjorde allt för ont för att genomföra den.

Mammaträffen var som vanligt jättemysig! Var några veckor sen vi syntes allihopa och shit va fort alla barnen växer. Man ser ju inte det lika väl på Vilmer, men när man träffar alla dom andra märker man verkligen hur fort det går!


Vilmer och Noel i närkamp

Imorgon kommer kusin Victoria med familj ner från Oslo. Det ska bli kul att träffa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0