Min s k utekväll

Skulle egentligen postat detta igår men blogg.se var så fruktansvärt segt + att det inte gick att ladda upp bilder.

Måste bara börja med att ursäkta det dåliga bloggandet. Men har man en vild bebi som är uppe till 24-01 om nätterna har man inte mkt egentid längre :(

Men idag somnade han äntligen vid 23. + att han åt nästan en hel vällingflaska!!! Kors i taket! Hoppas det fortsätter så!
Sitter i soffan som numera är min säng för en liten tid framöver. Jo, det är sant! Nej, vi har inte bråkat! Nej, jag luktar inte svett och har blivit förvisad hit.
Vi har äntligen tagit itu med den förbannade nattamningen. Nu ska den bort!!! Började i lördags då efter jag vart ute och ändå inte kunde amma. Och det är små framsteg varje dag. Igår ammade jag honom sista gången vid 23?? och han vaknade någon gång under natten (när vet jag inte) och då lyckades Robban somna om honom med vattenflaskan och nappen. Så vid 5tiden vaknade han och var hysteriskt hungrig. MEN...det är framsteg. Hoppas det går lika bra inatt!

Ville bara dela med mig lite utav min s k utekväll som inte blev så mycket av utekväll.
Jag, en arbetskompis, en f d arbetskompis, vår allas tatuerare Hasse, sångerskan i Hasses band och lite mer löst folk var på förfest hemma hos Hasse i Mölndal. Kändes helt sjukt skumt att vara borta en lördagkväll, uppklädd, ENSAM, drickandes. Men ack så härligt det var!
Vi drog in till konserten som började vid drygt 22. En helt grym konsert var det! Kan kort sammanfatta den så! :)

Tanken var ju att vi skulle gå ut och ta några öl till efteråt men alla drog sig åt olika håll så då var det bara jag och min f d arbetskamrat kvar och jag var inte så sugen på att gå ut längre. + att Robban kämpade för fullt med att få Vilmer att somna där hemma. Hade ingen riktig ro att va kvar ute då.
Men det räckte för att jag skulle njuta och jag hade ju ändå en go helkväll även om det inte blev nån utgång. Kanske var bra så jag fick känna på att dricka lite igen. Det var ju ändå 1 år och 3 månader sen. Hehe!

Lite gobitar från kvällen. Själv fångades jag aldrig på bild. Brukar bli så när det en en själv som håller i kameran!

Hasse & Miche  Bolke tycker inte om kameror 




Ska försöka skriva mer senare i eftermiddag om resten av helgen mm.

Kommentarer
Postat av: real old tom

Äntligen, herregud, jag trodde att du rymt med Mustasch sångare till Thailand för en ny karriär som kokonötsförsäljare, för att få råd att köpa en bungalo som du och mustasch sångare och era hårdrocksbarn kunde öva på trummor i. Men vilken tur att du fortfarande är hemma, Bra bra bra, heja heja heja bort med nattamningen, lätt att falla dit en jobbig natt, stå på er.

2009-10-27 @ 13:09:01
Postat av: annas perssonliga

Hej!

Nu har jag fått läsa ifatt massor igen... vi är på turné så det blir inte mycket bloggläsning.. Skönt att du kom iväg på konserten!!

Angående nätterna,vi har samma visa som ni förutom att Ellie somnar gott sen sätter h-vetet igång framåt 23. Jag är nere på en nattamning nu men hon vaknar flera gånger. Jag kan säga att vi har extramadrass framme i Siris rum så vi kan flytta runt på nätterna.



Jag får önska er lycka till någon gång vänder det!!!

(Siri var extremt mammig som bebis men nu är det bara pappa som gäller.Robbans tid kommer,var inte ledsen!)



Kram

2009-10-29 @ 10:08:35
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0