Lista

Sånt här är jag svag för... snodde denna av Fotbollsfrun

 

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2. Vem var den sista du träffade? Vilmer/Robban
3. Hur lång är du? 169
4. Vilken var den senaste film du sett?  Slötittade på Just Like Heaven på 5an i fredags.
5. Vem ringde du senast? Robban, tidigare ikväll när jag skulle hämta upp honom
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "tack själv gumman........." Mia
7. Vad är dagens planer? Sova? Imorgon, fika och DH-mys
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
 sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? I fredags när jag fikade hos henne
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblå
12. När vaknade du idag? Cirkus 8?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en gång när jag var 5,6,7?? Och en gång fann jag och mina vänner en död när vi var 18.
14. Vilken är din favoritplats? Vid poolen i Denia med en vidunderlig utsikt. Hemmavid? = Inte någonstans i denna lilla lägenhet iaf.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vår lägenhet
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett lagom stort hus med en underbar trädgård med kvällssol, med en 10åring, en 6-7?åring och en underbar make vid namn Robert och jobbar som lågstadielärare i en mysig skola i närheten av hemma.

17. Vad skrämde dig som barn? Vårt stora läskiga hus eller vår stora mörka trädgård

18. Vem fick dig att skratta senast? Vilmer
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja...
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nåt måste man ju ha
22. Hur många kuddar har du i sängen? En. Som gravid = 4, 1 under huvudet, 1 bakom ryggen som stöd, 2 mellan benen
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Måste jag räkna?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Jo, det tycker jag väl 
27. Vilken är din favoritglass? Calippo Cola
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Insats till hus med en gång. Blir det nåt kvar sen??
29. Tycker du om kinamat? Nje..
30. Tycker du om kaffe? Beror på vad som bjuds till
31. Vad dricker du till frukost? Te eller en stor smoothie gjord på banan, apelsin, nektarin, frusna bär/frukt, lite youghurt och is
32. Sover du på någon särskild sida? På höger sida, nästan på mage
33. Kan du spela poker? Så många gånger man har försökt att lära mig men misslyckats.
34. Tycker du om att mysa? Ohh..I Lööööve to mys!
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min plastbror
37. Vill du ha barn? Jodå..men kan det vänta lite är jag tacksam
38. Kan du några andra språk än svenska? Kunde iaf
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, två
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav. Helst svenskt. Helst salt 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Nje, eller ett (enligt mig) dyrt halsband iaf 
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  En kardemummaskorpa doppad i te
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min arbetskamrat Niclas
46. Välj ett ärr på din kropp? Det i mitt bakhuvud efter blivit påkörd utav en beige 240
47. Vad har du för ringsignal? No Stress - Laurent Wolf
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte jag men min mamma har nog några plagg
49. Flirtar du mycket? Nej, gud nej...e helt värdelös på sånt
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Byta ne.. men fylla på
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jadu..det var ju typ 6 månader sen....minne som en guldfisk va?! 
54. Läser du dagstidningen? Ja, rubriken och halvvägs in i nyheten..sen tröttnar jag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, såna vuxenpoäng har jag inte samlat på mig än 
56. Dansar du i bilen? Jo, det har väl hänt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingredienser till ett recept jag tänkt att göra om 100 år?

59. När var du i kyrkan senast? I juli på dop


Kommentarer
Postat av: Kiqi

Haha.. jag med! Jag är en äkta sucker för fill-in-the-gaps .. Ska nog sno denna någon dag! Har ju faktiskt inte lagt upp någon på min nya blogg =P

2009-10-07 @ 01:43:12
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0