Hur mycket ork har man som människa?

Jag undrar bara, för det känns som min börjar ta slut. Jag har liksom inga krafter kvar. Allt detta bråkande till 01 på nätterna, nattamning och förkylningshelvete tar kol på mig när som helst.
Tålamodet är lika med noll. Blir nästan rädd för mig själv över hur fort jag blir arg och grinig.
Vill helst av allt bara sitta hemma hela dagarna och göra ingenting för jag orkar ingenting. Men det funkar ju liksom inte så. Måste ju komma ut, måste träffa folk, måste ut ur denna förbannade lägenheten. Gud va trött jag är på denna lägenheten. Känner mig som i ett fängelse här.
Hade egentligen tänkt att gå och träna idag men hur ska jag orka det??? Jag är ju så förbannat trött och huvudet värker typ jämt ny för tiden :(
Jag hoppas det känns lite bättre på lördag när jag ska ut för jag har längtat efter detta så länge. Känns verkligen som jag behöver en helkväll och bara vara mig själv och inte mamma.

Hade mina systrar med barn här på förmiddagen idag. Det är jättemysigt att umgås men det är rena döden på denna lilla ytan. Varenda gång det är många här känns det som man måste ursäkta sig för att man har så litet. :(

Var på bvc idag och Vilmer hade iaf gått upp rätt bra fastän han har ätit dåligt sista tiden. Skönt!8710g och var 70cm lång var han. Min stora lilla going!

Förstår inte hur han klarar av att vara på så bra humör (förutom när han BORDE sova) när han har det så jobbigt som han verkar ha nu. Det är tacksamt iaf! Ett litet leende från honom räcker för att mina krafter ska räcka ytterligare ett tag till.

Usch ett sånt trisst inlägg menmen....


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har mer kraft än vad du tror, även om Vilmer tar kraft från dig så ger han dig ju den tillbaka också =)! Jag tror tjejer förvanldas till superkvinnor då domm blir mammor =D!

Har du någon egentid? Annars måste du ju se till att få det om det så bara är för att ta ett bad =)... ladda batterierna igen!



Kämpa på!!



Kram

2009-10-22 @ 16:19:23
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Du är inte ensam, jag hade kunnat kopiera inlägget i stort sett rakt av. Förutom att jag inte har några systrar och att vår lägenhet är stor....

Må detta elände vända snart!!!!!



Över till något annat. Ellies body är från Ida T köpt när Siri var bebis men jag tror liknande finns fortfarande. Siris klänning inhandlades på Cubus i sommras.



Ha det gott!

Kram

2009-10-22 @ 16:53:55
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Usch börjar nästan bli nervös inför nätterna som skall komma.. man glömmer så lätt.. :-o Hoppas det blir bättre för er!! Händer i helgn då?? Nya tävlingar hos oss ;-)

2009-10-23 @ 11:21:01
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0