Härlig tisdag

Idag har det varit en hektisk men mycket trevlig tisdag!

Hade min mammagrupp här på lunch i förmiddags. Jag bjöd på hemmagjord grönsakssoppa och kladdkaka med glass till efterrätt. Vi var 5 utav 6 här. Eller 10 utav 12 kanske man ska säga.

Efteråt blev det lite stressigt då jag och Vilmer skulle på återsim med Babyplasket! Vi hann med nöd och näppe dit.
Eftersom det var återsim så fick man välja själv vad man ville göra för övningar.  Jag och Vilmer tränade på att kunna balansera i badring, hålla i mammas fingrar så han inte hamnade under vattenytan, "flyta" på rygg i mammas händer och "dyka" (man häller alltså en spann vatten över huvudet och man säger "nu kommer det mycket vatten Vilmer" och direkt efter doppar man hela barnet under vattenytan)
Nästa vecka är det dags för den nya kursen. Då är Vilmer en stor kille och kan titulera sig Anka istället för sjöstjärna. Och då följer även Robban med ifortsättningen. Det blir lite roligare när vi kan göra det tillsammans.
Sånt här fint diplom fick han sist vi var där.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Så gulligt :-) kram

2009-10-21 @ 19:59:24
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0