Gangstar party igen

Glömde skriva att jag var på Gangstar klädparty igår. Det var Elin från mammamaffian (som jag kallar oss) som hade det. Jag och Maria (syrran) var där tillsammans med massa andra mammor och bebisar. Det var skumt att vara där själv, när alla dom andra hade sina barn med sig. Fast lite skönt måste jag säga! :)
Denna gången beställde jag ingenting. Vilmer är i sån dum mellanålder för dom kläderna just nu. Köper jag i strl 6 månader kan han ha det så kort tid till och köper jag strl 1 y är det på tok för stort. Så jag väntar tills nya kollektionen kommer i början på februari. Då ska Maria ha ett party hemma hos sig.
Men jag kommer iaf få ett hemligt killplagg (som kompensation för försenat plagg sist) i strl 1 y. Spännande! :)

Ville egentligen köpa denna men den var slut i alla storlekar :( Trisst, då den är så cool. Är så mysigt med hela dressar.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket!

Va - bild på fotografens hemsida?? Där hittar jag ingen? Vet du något jag inte vet? ;) (eller menar du min vän Angelas sida??)



Såå skoj med Gangstar-party, vill också gå sen när nya kollektionen släpps så man har chans att kunna köpa i alla storlekar! kram

2009-10-13 @ 11:51:40
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Jag hörde på radion precis att igår var det strul med alla .se adresser. Fast ändå tycker jag blogg.se ofta är struligt på kvällarna...



Gangstarparty vad kul,jag ville ha en mössa till Siri men allt var slut (en kompis var på party i söndags)



Den där Cdn kanske jag ska spana in gillar ju Winnerbäck. Bra tips! Hittar alltid något kul när jag kikar in hos dej.



Testa grytan den var supergod och det blev mycket mat, jag har ätit den till lunch idag också...



Kramis

2009-10-13 @ 12:38:33
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Hehe då är vi två som är dåliga på att kommentera =)! Mitt första handboll diplom är fårn 87 =), då var jag två år ;). Men jag började handbollskolan som vid 4-5 år på riktigt. Spelade tom i våras. Så har precis lagt av. Dock så var det på skoj i div 3 förra säsongen. Så 18-19 år blir d nog iaf som jag kastat boll. Inte konstigt att man saknar det ibland!



Massagen var underbar. Ska ta och göra det snart igen. Helt fantastiskt skönt =)!



Kram

2009-10-13 @ 17:28:25
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Snygg!! Passar på att tipsa om alla tävlingar vi har igång, bl.a kläder från Rock The dog och Gangstar!! Välkommen in ;-)

2009-10-15 @ 10:36:26
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0