Dom gör det igen

Den 6e november smäller det! Då kommer jag stå nere i farstun och rycka posten ur brevbärarens hand, som då innehåller ett exemplar av detta









Yes! Ni ser rätt! Då släpps Kents nya album Röd!!! Redan nu har vi tur att få lyssna till nya låten Töntarna. Försökte precis lyssna på den men hörde inte så mycket för Vilmer överröste musiken med sitt skrik. Ska göra ett försök senare.

OBS, icke att förgömma!!! Om en liten vecka ska vi hänga på telefonerna för att få biljetter till någon av konserterna 18 och 19 mars. Jag, Maria och?! Maria! Hjäääälp! Hur ska man klara sig ända fram till mars?


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Stackars dig som skall behöva terroriseras av sånt. Kent kan vara det värsta man kan utsättas för.



Hoppas inte Vilmer får men för livet ;)!



Kram

2009-10-06 @ 06:03:11
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0