Dagens

Vaknade: Ca 8:00

Gjorde: Jag och Vilmer låg och mös en stund tills han la av en laddning i blöjan, och då var det bara att gå upp 

Humör: Kanon! Har en son som åt en hel portion gröt utan att bråka, somnade som en stock och som grädden på moset fick jag tag på Kentbiljetter!!!!

Frukost: Vaniljyoughurt, Branflakes, solrosfrön o lite andra frön och en smoothie med massa gott i

Gör: Städar, tvättar, fastnar framför datorn...skulle ju bara sätta på lite bra musik

Vilmers status: Snorig, hostig, sover middag gott nerbäddad i vagnen på balkongen

Robbans status: Jobbar...lunch om en kvart

Planer: Vara hemma om möjligt en promenix innan farsan kommer hem från jobbet. Senare ska jag på Gangstarparty med mammamaffian och syrran

Middag: Suck, denna eviga fråga. Får lista ut nåt efter städningen är klar

Träningsplaner: Får räcka med en promenad senare

Vädret: Underbart höstväder med sol, lite vind, klar luft och runt 4 grader.

Lyssnar på: David Grays nya album

Läser: Det enda jag läst idag är folks status på Facebook..än så länge

Tänkvärt: Ta itu med så mycket som möjligt när barnen sover. När ska man annars göra det?! 

Dagens tanke: "När borde man börja med fleeceoverallen på Vilmer?"

Kommentarer
Postat av: real old tom

Fleeceoverall börjar man med när man själv huttrar och fryser, som idag tex, jag hade gärna tagit på mig en fleeceoverall idag. Är fortfarande kall från sandlådestunden. och Julia hade kalla tår, USCH! Nya skor.NU

2009-10-12 @ 12:32:12
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Nu har jag läst ifatt mej ett par dagar. Vi har varit så upptagna ett tag så jag har knappt hunnit med mej själv...

Kul med listan,skrattade när jag läste den gamla och du hade precis samma humör som jag. usch och fy kan man inte få sova snart???

Så roligt att gå på Kent konsert, har varit på ett par stycken och det är alltid bra!

Hoppas också ni får precis så mysig Idretur som du beskrev. Var i Idre när jag gick på högstadiet(alltså en evighet sen...)

Ha det gott med Vilmer o Robban.(Ellie har börjat med flecceoverall för vi har ingen åkpåse)



Kram

2009-10-12 @ 22:15:07
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0