Svinis?

Robban ligger hemma sjuk och jag har flytt med Vilmer hem till mamma och Kai. Det började natten till igår då R var febrig men gick ändå till jobbet. För Vilmers skull sa han. Men när han kom hem var han i uruselt skick. Feber, gräslig hosta och ont i kroppen. Jag blev då orolig att det var den berömda baconfebern. Så jag packade ihop mina och Vilmers saker och åkte hemifrån när Vilmer vaknat efter sin middagslur. Camilla med barnen var här på kvällen då även Niklas låg/ligger hemma svinsjuk. Fast dom åkte hem på kvällen igen. Och nu är Linnéa också sjuk med över 40graders feber. Stackars liten! Hoppas Vilmer slipper skiten. Tycker det räcker med förkylningen han har åkt på. Nu sitter jag med en sovande bebis i famnen i mitt gamla flickrum. Han vägrade att somna tidigare i vagnen. Tror jag det efter ha suttit i den i över 3 timmar i förmiddags. Var ute på en långpromenad via Fiskebäck, Hinsholmen, Långedrag och slutligen stannade vi till hemma för att hämta baby-watchen och lämna lasange till Robban som blev över igår. Vi stod i korridoren och på bra avstånd till honom under tiden. Stackars Robban, han fick inte ens krama Vilmer. Men vi vill ju inte att lilleman ska bli sjuk. Robban värmde en matburk till Vilmer som jag sen satt och gav honom nere vid dammen. Ne, nu ska jag lägga ner denna lilla korven och sätta mig en stund framför tvn. Känner att jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Stackars Robban, hoppas verkligen att du och Vilmer inte blir sjuka! Här är det vaccinering denna veckan så vi ska försöka komma iväg hela familjen.



Kramar

2009-11-16 @ 11:13:27
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: real old tom

hoppas det går bra imorgon med Vilmers spruta.

2009-11-16 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0