Smyckekurs

Ikväll var jag, mina systrar, mamma, moster och kusin Jennifer på smyckekurs nere i Åsa. Det var jätteroligt och tiden bara sprang iväg. Den var 3 timmar lång med det kändes som om vi var där högst 1 timme.
Men det var lätt att snöa in på ett halsband, vilket jag och Camilla gjorde. Till slut var det inte mycket tid kvar och vi fick hetsa som idioter för att hinna med mer än bara 1 halsband.
Fick gjort 2 halsband och köpte med mig saker så jag kan göra mig ett fint bokmärke. Tar kort på allt imorgon. Mitt första halsband. Det jag höll på med längst tid blev jag iofs mest nöjd med! Det kommer jag ha på mig ofta!

Ska fixa ihop lite vänner och boka ny tid snart tror jag! :)



Här var det inga sura miner.


Beslutsångest allan.


Slavarbete? Nej, vi vill bara ha valuta för pengarna :)

Kommentarer
Postat av: real old tom

Visade glatt upp mitt halsband med hjärtat för Calle, han sa att det kan man ju ha om man skall mörda någon. ???? Jag tyckte det var ganska fint, skitstövel.

2009-11-04 @ 13:22:35
Postat av: annas Perssonliga

Vad kul!! Halsbanden blev superfina,helst det med Vilmer o Roberts namn.



Kramis

2009-11-04 @ 22:57:45
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0