Födelsedagsbarn

Det är jag idag! Och jag har än så länge haft en mycket trevlig födelsedag. Trots regn och snö på utsidan.
Tidigt imorse smög Robban in och sjöng tyst för mig för mig med en bricka med flagga, te, ljus och presenter från honom och Vilmer :) Söt!
Fick en jättecool döskallering från Raglady, ett armband från mitt favoritmärke DIDDI , och en luvtröja från Firefly. Det enda tråkiga är att Robban är färgblind och hade köpt en lila tröja. Vilket han inte såg att den var.  Färgblind som han är! :) Lila är typ den enda färgen jag INTE tycker om. Får gå och kika om man byta till en annan färg.



På förmiddagen var Camilla, Maria och barnen här på fika. Fick en fin blomma och en tidning utav dom. (Ska ju inte ha kalas förän till helgen)
Vilmer är väldigt förtjust i blomman men når som tur är inte den :)



I eftermiddag är det tänkt att familjen ska ut och äta. Hoppas bara att restaurangen som vi tänkt gå till har plats. Har missat att man kanske ska boka även om det är mitt i veckan. :S

Kommentarer
Postat av: Elin & Noel

Grattis på födelsedagen!!



Vilka fina presenter, synd på färgen på tröjan men hoppas den finns i nån färg du gillar!! Armbandet var riktigt snyggt! :)



Hoppas du får en fortsatt mysig dag och kväll!

2009-11-10 @ 15:10:50
Postat av: annas Perssonliga

Grattis i efterskott!!! Vilka fina presenter. Tröjan var snygg men jag kan hålla med dej att lila är ingen favvis färg.... men tydligen är det väldigt trendigt i höst :)



Kram

2009-11-11 @ 15:40:59
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0