En mysig födelsedag

Trodde att jag skulle få en rätt tråkig födelsedag med tanke på att det är första gången någonsin jag inte har kalas på min dag.
Men ack så fel jag hade.
Det har varit en väldigt mysig och fin dag!
Efter systrarna mina hade gått hem vaknad Vilmer efter ha sovit middag. Vi mös och lekte lite, sen var det dags för lunch för hans del och efter ytterligare en stund var det dags att nana igen. Vi har en trött liten kille på dagarna.
Då fick jag satt mig i soffan och myste lite framför datorn tills Robban kom hem. Av honom fick jag helt underbart vackra rosor. Tack älskling!
Kort därpå kom mamma och ringde på med ett kanonfint hjärta, gjort av bl a mossa, som jag ska hänga på dörren sen. Tack mamma!
Vi fikade och pratade lite innan mamma var tvungen att röra på sig igen.
Vid 17-tiden drog familjen sig iväg till den nyöppnade Manãna i Majorna och åt en underbart god middag med tapas. Vilmer vår lille underbara going var jätteduktig och klarade av att sitta så fint i sin stol. Med hjälp av lite leksaker och lek från vår sida då såklart! :)
Men på slutet fick vi skynda oss lite då lilleman blev så trött så trött.


NU ligger båda mina hjältar och sover. Ska väcka en av dom nu och inte är det Vilmer iaf :)

Alla fina meddelanden på både nätet och mobil idag värmer också särskilt mycket! Speciellt när man nästan tror att man är bortglömd bara för man inte är lika social nu som man brukat vara :)


Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag!
Kram på er! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken mysig dag du verkar ha haft =)! Grattis igen!

Kram

2009-11-10 @ 21:11:20
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men det är en bra drog för man tränar faktiskt hjärnan =)! När jag var yngre spelade jag tatrapack somm en idiot för att rensa hjärnan! Alla strategispel har den effekten på mig =)!

Ja Johan spelade det mycket ett tag =D!



Sätt nu igång å spela ;)!



Kram



kram

2009-11-11 @ 05:50:35
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: real old tom

Vad duktig Vilmer är, ni verkar ha haft det jättemysigt.



Mer kalas blir det på lördag.



hej hopp gummisn**p

2009-11-11 @ 09:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0