Är det sant?

Vilmer sover och har sovit sedan vi la honom vid 19!!! Otroligt! Hoppas det håller i sig! Detta är 4e dagen i rad som han faktiskt sover vidare och inte vaknar och gråter och skriker. Bortsett ifrån att man får stoppa in nappen i mellanåt, men det kan man leva med! :)

Idag är lilleman 7 månader! Stora killen! :) Fasen....jag har glömt att ta kort på honom idag. Försöker att ta kort på honom varje månadsdag. En liten kul grej bara!

Det var nog ingen baconfeber som Robban hade för han blev bättre under helgen och har bara lite hosta nu. Puh! Var lite orolig där ett tag.
Appropå det ska vi vaccinera Vilmer på onsdag. Hade tänkt att göra det imorgon men eftersom det är babysim och vi inte har varit där på 2 veckor är det nog bäst att göra det på onsdag. Tror inte det är läge att gå och bada när han har fått sprutan :/

Igår var jag, Maria och mamma på 2012. Egentligen skulle alla tre systrarna gått på den men Niklas och Linnéa blev också sjuka under helgen så Camilla fick tyvärr stanna hemma.
Eftersom biljetterna redan var köpta hoppade mamma in på Camillas plats. Även om hon inte är så förtjust i sådana filmer.
Filmen var helt ok. Hade inte så höga förhoppningar men den var coolt gjord iaf.
Det var roligt att gå på bio. Har inte gjort det sen precis innan Vilmer föddes. Det var på tiden!

Och nu när jag sovit hos mamma och Kai i helgen har jag passat på att att dricka lite vin.
Gottgottigottgott!
Nu när jag inte ammar längre så är det ju fritt fram! :) Här hemma är det alkoholtorka av "gammal" vana. ;)
Får köpa lite så man har här hemma.
Får inte heller glömma att köpa den nya årgångsglöggen. Om det nu finns någon kvar dvs.

Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Vad skönt att ni äntligen fått behagliga nätter. Ja,lite vin är inte fel. Jag har också slutat amma helt nu. Som du säger finns det inget alkoholhaltigt här hemma heller, gammal vana...



Ha det gott!

Kramar

2009-11-16 @ 21:57:32
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: real old tom

Härligt att det inte är svinis, härligt att du får dricka, härligt att Vilmer sover, livet är ju toppen ibland. Gäller att komma ihåg det jobbiga dagar.

2009-11-17 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0