Längesedan...

jag skrev här. Ska försöka vara bättre på att uppdatera.  Är kass på det mesta nu för tiden. Har ingen koll på något, är dålig på att höra av mig till folk, får inte städat hemma och dagarna bara flyger fram. Vissa dagar kommer jag och Vilmer inte ens utanför dörren. Men det kanske inte är något konstigt med det??

Kör lite kort sammanfattning om vad som hänt på sistonde.

Mjölkstockningen försvann, tack gode gud! Var på Östra för att kolla upp det. Och jag behövde inte oroa mig sa dom. Skönt!

Klänning till bröllopet har jag inte inte hittat än. Börjar känna mig stressad. Hittade en jättesnygg klänning men brösten var i vägen, precis som jag misstänkte att dom skulle vara. Ska ge mig ut igen och leta. Har en klänning hemma som jag tycker jättemycket om och provade men dragkedjan stannade vid bysten. Suck!! Hade vart skönt om man kunde haft sina gamla kläder!

Så här hoppas vi att jag ska se ut igen.. inom en snar framtid helst ;) men det lär väl dröja misstänker jag.



Var på min systerdotter Julias 1års kalas i fredags. Tiden går hysteriskt fort! Tyckte hon var lika liten som Vilmer precis. Säger väl bara poff så firar vi Vilmers 1års dag.
Och i lördags var jag och Vilmer på Julias barnkalas. Inte för att Vilmer såg mycket av det, han bara sov. Det gjorde han även i fredags. Social är han iaf inte än den lille fisen.

I söndags var jag på bebisträff med alla tjejer jag lärt känna genom Familjeliv. Det var roligt att träffa alla igen. Det var längesedan. Och att  få se allas små underverk var väldigt kul!
14 st mammor och våra bebbar trängdes i en 2a, åt lunch och snackade och ammade ikapp;)
Så här såg det ut.



I söndags var jag och familjen även och hälsade på Elliot. Robbans bästa kompis son som föddes 3 veckor efter Vilmer. Han var en liten söting med svart hår och var en kopia av sin pappa :)

Och för att avsluta var mamma här och fikade och gosade med lilleman på förmiddagen idag. Hon är så glad att hon äntligen slipper skyddet för sitt knä och att hon äntligen får köra bil nästan 2 månader efter operationen.
Sen vid 14 var vi på BVC. Vilmer har gått upp till stadiga 5270g och är 57 cm lång. Det är bra gjort på drygt 5 veckor och ha vägt 3240g varit 51 cm vid födseln. Duktigt gubben!

 Vår lilla godbit!

Kommentarer
Postat av: real old tom

Vänta bara, som vilmer äter så ser du snart ut som förr, låt han äta bara. Vilket matvrak, ha ha, men det är ju bara bra. Han är ju riktigt rund nu, vilken fin bild på honom när han sitter i ditt knä, nu får vi bli friska så vi kan träffa honom.

2009-05-21 @ 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0